Handelsbetingelser


 
   

Handelsbetingelser

Vi sælger kun B2B. 

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Horse wellness Skive CVR 43707221

Forefindes produktbeskrivelser og brugervejledning til varen, følger disse med leverancen fra Golden-horse.

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. 50709999 eller på info@Golden-horse.dk hvis du har spørgsmål til vores produkter.
olden-horse indestår for, at alle varer opfylder kravene til CE-mærkning.

Vi tager forbehold for udsolgte varer samt prisfejl/tastefejl. Priser er dagspriser og kan ændres uden varsel. Golden-horse kan ikke drages til ansvar for Google og andres søgemaskiners håndtering af Golden-horses varer/priser som 3.part behandler. Screenshots og andet billedemateriale af priser/varer kan ikke anvendes som dokumentation for prisfejl, her gælder alene direkte links ind til produktet på hjemmesiden. Golden-horse tager forbehold for prisfejl, dvs. at vi kan nægte at sælge varen til den angivne pris, hvis der er tale om en udefineret tydelig prisfejl.

 

Betaling

Alle beløb på shoppen, er inkluderet 25% moms.

Der kan betales med følgende betalingsmetoder:

  • Betalingskort (Dankort, Visa Dankort, Visakort, Mastercard)
  • MobilePay

Vi tager ingen kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Fragt

Alle ordrer afsendes med enten DAO, GLS eller postNord og koster 49,- i fragt pr. ordre op til 5 kg.
Afhentes odren i butikken, er der ingen fragtgebyr.

Bestillinger i shoppen leveres kun til Danmark,
For levering til udland, kontakt os på mail eller telefon. 

Forventet leveringstid:
1-3 hverdage
 

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til, at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til (indsæt mailadresse) eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved, at nægte, at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet.

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Aflevering kun mod forudgående aftale.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på Golden-horse er Horse wellness Skive aps.

Vi videregiver og sælger ALDRIG informationer til 3part virksomheder eller lign.


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du sende din klage til : 


Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk  
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 20.01.2023